(04-02-2011, 13:24)RAWA a écrit :For the upcoming Re-reopening of the Cavern anniversary and the celebrations this weekend, the fireworks have been turned on in the neighborhood.Pour l'anniversaire de la réouverture de la Caverne et les célébrations de ce weekend, les feux d'artifices ont été rétablis dans les quartiers.
Unfortunately, the DRC could only afford one banner, so "Happy New Year" will have to do.
Malheureusement le DRC n'ayant pu acheter qu'une seule bannière, donc "Bonne année" devra faire l'affaire.
Riven's back: larger, prettier, better. - Te audire non possum. Musa sapientum in aure fixa est.
- ufo-3d.fr
- ufo-3d.fr
